Betaling

Halvårligt klub kontingent gældende for både lydighed og agility er kr 100. Hvis du går på flere hold, betaler du kun klub kontingent én gang.

Hertil skal du tillægge træningsafgiften som er opført under det hold du er interesseret i at gå på.

Priseksempel:

100,00 Klub / medlemskontingent

375,00 Træningsafgift hvalpehold

475,00 indbetales

Priserne for efterår 2019:

Agility hold: 650 kr inkl. 100 kr i halvårligt medlemskontingent

Lydighed 4 træningsgange: 475 kr inkl. 100 kr i halvårligt medlemskontingent

Lydighed 6 træningsgange: 650 kr. inkl. 100 kr i halvårligt medlemskontingent

Hvordan indbetaler du?

Ved alle indbetalinger, skal i angive det 'nye' løbenummer, som i kan finde i den e-mail i fik ved jeres forhåndstilmelding.

Når du modtager mail vedr. indbetaling, kan der indbetales på to måder.

1. Indbetaling til konto.nr. 1551-6559808, Danske Bank, med angivelse af løbenummer.
  2. Indbetale via MobilePay nummer 888248 med angivelse af det nye løbenummer under 'Add comment'.

• Tilmelding er først gyldig når vi har registreret din betaling!
  • Tilmelding kan IKKE ske per telefon!

Afmelding

Ved afmelding senere end 4 uger før start tilbagebetales kun halvdelen af indbetalt træningsafgift

Ved afmelding senere end 2 uger før start er der ingen tilbagebetaling

Ved for få tilmeldinger til et hold eller ved overbookning forpligter klubben sig til at tilbagebetale dig hele det indbetalte beløb